OPINA SOBRE LAS COSAS QUE IMPORTAN

Cosas que importan. Todo lo que no enseñan el la escuela y no está de más saber, nació con la intención de recojer aquello que se nos olvida a cada rato. Me preguntaba que dirian mis amigos y conocidos si les hacia la pregunta ¿qué es lo más importante de tu vida? Por eso nació el apartado 100 infinitas cosas que importan. Por que son 100 pero también infinitas las que reposan en la mente y corazón de cada uno y son importantes.

Comentarios

  1. De moment he començat pel capítol tercer.El de les relacions entre dues persones.M´ha semblat magnífic.L´esccriptora diu amb lleguantge planer i màxima concreció i descripció amb plé realisme la definició de totes aquelles situacions que ens pasen pel cap, ens succeeixen però que gairabè ningú sap descriure.Si ens preguntessim qué és la " cultura " tots sabriem a que ens estem referint, però gairabè ningú seria capaç de fer una descripció potser ni tan sols aproximada. Lo que sí està clar faria l´escriptora.Joelle Cervera ens apropa a un descripció a una definició en tot moment perfecte de tot alló que exposa,aporta alhora solucions i no cansa ni aborreix en cap instant.Ens un d´aquells llibres magnètics on un no pot desenpellegar-se en cap moment del que llegeix ,ni vol. Un llibre que no es llegeix,es devora, i que res te a veure amb aquells libres de suposada " autoajuda "falsament miraculosos.En un autèntic goig.Feu la prova,camineu,deixeu-vos guiar i esperem que un nou llibre arribi aviat.Abans però, anem per la resta de capítols dels quals temps hi haurà per parlar-ne............. Fins un altre .

    Eduard Calabria

    ResponderEliminar
  2. Una difícil pregunta, en realidad. Parece que sabemos lo que nos importa hasta que de pronto ocurre algo inesperado y nos enseña una lección sobre nosotros mismos ;o)
    ¿Qué cosas te importan a ti?
    Me importan las buenas series de TV, pero también el destino del alma. Soy una contradicción XD.
    Besotes lectores.

    ResponderEliminar
  3. Joelle, ¿cuánto dolor tendrá que sufrir todavía la Humanidad hasta que en la escuela se enseñe a respetar no sólo las grandes diferencias sino también las pequeñas, las que implican nuestra libertad como individuos y nos hacen a unos médicos y a otros escritores? ¿Y a sentir afecto y compasión por los demás para que la vida no sea el infierno que es ahora? Libros como el tuyo son imprescindibles pero deberían estar en las escuelas como texto a estudiar, me parece a mí. Un saludo afectuoso.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

RETRETS/ REPROCHES

EL MEU FILL ÉS HIPERACTIU?

HOY ES EL DIA DE LA SUERTE Y DE LA SALUD